OKULUMUZUN VİZYONU
Türk Milli Eğitim sisteminin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda; ülkenin tarihsel arka planı çerçevesinde bugünü tanımlayabilen, dünyayı algılayabilen, güncel sorunlara çözüm üreten, ******çü düşünce sistemini benimseyen ve bu yolda yılmadan ilerleyen gençler yetiştirmek.
MİSYON
Öğrenci merkezli bir eğitim anlayışının geliştirilmesini önemseyen kendi gerçekliğinin ve yeteneklerinin farkına varmış, dünya-bölge-ülke konseptine uygun yaklaşımlar yaratabilen, bilimsel ve felsefi düşünceyi önemseyen gençler yetiştirme çabası içindedir. Güner Akın Lisesi semtin tarihsel dokusu içinde aydınlık aklın temsilcisi niteliğindedir.
OKULUMUZUN DEĞERLERİ
Kurumun tüm çalışanlarının;
• Görevlerin yerine getirilmesinde objektiflik ilkesinin uygulandığı,
• Tüm ilişkilerde insana saygı esasına göre hareket edildiği; çalışan ve hizmet alanların beklenti, duygu ve düşüncelerine değer verildiği,
• Kurumsal ve bireysel gelişmenin “Sürekli Eğitim ve İyileştirme” anlayışının uygulanması sonucu gerçekleşeceğine inanılarak eğitim ve iyileştirme sonuçlarının en etkin şekilde değerlendirildiği,
• Görev dağılımı ve hizmet sunumunda adil olunduğu, kuruma katkının tanınıp takdir edildiği,
• Güner Akın Lisesi'nin değerli bir ferdi olmanın gururunun duyulduğu; çalışanlar arasında dayanışma ve işbirliğinin en üst düzeyde gerçekleştirildiği, inanç ve değer duygularına sahip duruma ulaştırmaktır.
OKULUMUZUN HEDEFLERİ
1 Yıllık Hedeflerimiz
• Okul Kütüphanesinin ihtiyaca cevap verecek şekilde zenginleştirilmesi ve kütüphanenin verimli bir şekilde kullanılabilmesi için gerekli düzenlemelerin yapılması
• Derslerde kullanılan yardımcı materyallerin gözden geçirilerek eksiklerin tespiti ve temininin sağlanması
• Okulumuzun tüm çalışanlarının hizmet içi eğitimden geçirilmesi bu amaçla ihtiyaçların belirlenmesi
• Okulumuzda sosyal etkinliklerin artırılması
• Okulumuzdaki insan kaynaklarının iş gücü verimliliğini en üst düzeyde tutacak kriterlerin belirlenerek uygulamaların gerçekleştirilmesi
• Okulumuzda veli – öğretmen – öğrenci ilişkisini en yüksek düzeyde verimli ve etkili kılacak faaliyetlerin gerçekleştirilmesi
• Okulumuzun sağlık ve temizlik hizmetlerinin iyileştirilmesi
• Okulumuzun anons sisteminin iyileştirilmesi
5 Yıllık Hedeflerimiz
• Okulumuzun resim atölyesinin ihtiyaca cevap verecek şekilde modernize edilmesi
• Okulumuzun konferans salonuna klima takılması
• Fizik ve Kimya laboratuarlarındaki araç gereçlerin gözden geçirilerek anlatım sürecini daha etkili kılacak modern deney araç ve gereçleriyle donatılması
• Okulumuzda ölçme ve değerlendirme servisinin kurulması
• Okul binasına ek olarak spor ve kültürel etkinlikler için kullanılabilecek ek bir bina yapılması.
• Yönetim sistemini, yönetici ve çalışanların tavır, tutum ve davranışlarını yönetimin her ka­demesinde TKY felsefe ve ilkeleri doğrultusunda geliştirmek,
• Eğitim sisteminin her kademesinde, öğrenciler ve diğer hizmet alanların ilgi, istek ve yete­nekleri doğrultusunda eğitim hizmetlerinde, sosyal adalet ilkesine uygun olarak fırsat ve olanak eşitliği içinde yararlanmasını sağlamak,
Okulumuzu eğitim ve öğretim kalitesi ve yapılan sosyal aktivitelerle, ortaöğretim kurumları arasında tercih edilen bir kurum haline getirmek.
Türk Milli Eğitim sisteminin genel amaç ve temel ilkeleri doğrultusunda; ülkenin tarihsel arka planı çerçevesinde bugünü tanımlayabilen, dünyayı algılayabilen, güncel sorunlara çözüm üreten, ******çü düşünce sistemini benimseyen ve bu yolda yılmadan ilerleyen gençler yetiştirmek.
MİSYON
Öğrenci merkezli bir eğitim anlayışının geliştirilmesini önemseyen kendi gerçekliğinin ve yeteneklerinin farkına varmış, dünya-bölge-ülke konseptine uygun yaklaşımlar yaratabilen, bilimsel ve felsefi düşünceyi önemseyen gençler yetiştirme çabası içindedir. Güner Akın Lisesi semtin tarihsel dokusu içinde aydınlık aklın temsilcisi niteliğindedir.
OKULUMUZUN DEĞERLERİ
Kurumun tüm çalışanlarının;
• Görevlerin yerine getirilmesinde objektiflik ilkesinin uygulandığı,
• Tüm ilişkilerde insana saygı esasına göre hareket edildiği; çalışan ve hizmet alanların beklenti, duygu ve düşüncelerine değer verildiği,
• Kurumsal ve bireysel gelişmenin “Sürekli Eğitim ve İyileştirme” anlayışının uygulanması sonucu gerçekleşeceğine inanılarak eğitim ve iyileştirme sonuçlarının en etkin şekilde değerlendirildiği,
• Görev dağılımı ve hizmet sunumunda adil olunduğu, kuruma katkının tanınıp takdir edildiği,
• Güner Akın Lisesi'nin değerli bir ferdi olmanın gururunun duyulduğu; çalışanlar arasında dayanışma ve işbirliğinin en üst düzeyde gerçekleştirildiği, inanç ve değer duygularına sahip duruma ulaştırmaktır.
OKULUMUZUN HEDEFLERİ
1 Yıllık Hedeflerimiz
• Okul Kütüphanesinin ihtiyaca cevap verecek şekilde zenginleştirilmesi ve kütüphanenin verimli bir şekilde kullanılabilmesi için gerekli düzenlemelerin yapılması
• Derslerde kullanılan yardımcı materyallerin gözden geçirilerek eksiklerin tespiti ve temininin sağlanması
• Okulumuzun tüm çalışanlarının hizmet içi eğitimden geçirilmesi bu amaçla ihtiyaçların belirlenmesi
• Okulumuzda sosyal etkinliklerin artırılması
• Okulumuzdaki insan kaynaklarının iş gücü verimliliğini en üst düzeyde tutacak kriterlerin belirlenerek uygulamaların gerçekleştirilmesi
• Okulumuzda veli – öğretmen – öğrenci ilişkisini en yüksek düzeyde verimli ve etkili kılacak faaliyetlerin gerçekleştirilmesi
• Okulumuzun sağlık ve temizlik hizmetlerinin iyileştirilmesi
• Okulumuzun anons sisteminin iyileştirilmesi
5 Yıllık Hedeflerimiz
• Okulumuzun resim atölyesinin ihtiyaca cevap verecek şekilde modernize edilmesi
• Okulumuzun konferans salonuna klima takılması
• Fizik ve Kimya laboratuarlarındaki araç gereçlerin gözden geçirilerek anlatım sürecini daha etkili kılacak modern deney araç ve gereçleriyle donatılması
• Okulumuzda ölçme ve değerlendirme servisinin kurulması
• Okul binasına ek olarak spor ve kültürel etkinlikler için kullanılabilecek ek bir bina yapılması.
• Yönetim sistemini, yönetici ve çalışanların tavır, tutum ve davranışlarını yönetimin her ka­demesinde TKY felsefe ve ilkeleri doğrultusunda geliştirmek,
• Eğitim sisteminin her kademesinde, öğrenciler ve diğer hizmet alanların ilgi, istek ve yete­nekleri doğrultusunda eğitim hizmetlerinde, sosyal adalet ilkesine uygun olarak fırsat ve olanak eşitliği içinde yararlanmasını sağlamak,
Okulumuzu eğitim ve öğretim kalitesi ve yapılan sosyal aktivitelerle, ortaöğretim kurumları arasında tercih edilen bir kurum haline getirmek.